Thursday, November 3, 2011

Dua Golongan Kafir Yang Memusuhi Islam



Telah dijelaskan di dalam Al-Quran yang mulia tentang dua golongan orang kafir yang amat memusuhi umat Islam.Dua golongan itu adalah golongan Yahudi dan Nasrani.

Ini adalah Jigsclue #003 di bawah codename 'connection'.SILA BACA DENGAN TELITI.

Secara kasar kita biasanya mengetahui bahawa golongan Yahudi yang dimaksudkan dalam ayat Al-Quran itu adalah tentunya orang-orang Yahudi yang jahat di Israel sana,merampas negara dan membunuh orang Islam Palestin.Dan orang Nasrani pula lagilah mudah,tentu saja orang Kristian sekarang ini.Tetapi tahukah anda bahawa Al-Quran yang mulia itu bukan sahaja memberikan banyak pembayang (clue) dan gambaran,malah sebenarnya memberikan sekali hakikat dan maksud tersirat dalam ayat-ayatnya yang menakjubkan.BENARLAH AL-QURAN ITU ADALAH MUKJIZAT RASULULLAH S.A.W.

Dalam penyelidikan Teologi-Politik dewasa ini,Yahudi dan Nasrani adalah istilah umum dalam Al-Quran,di mana Yahudi yang dimaksudkan itu adalah ZIONIS ANTARABANGSA.Pergerakan ini berselindung di bawah nama menuntut hak 'Tanah yang Dijanjikan' (Promised Land) namun sebenarnya ingin menghapuskan Islam dan merampas artifak-artifak (relic) penting Islam berserta tempat sucinya sekali kerana mereka percaya akan kemukjizatan (magic) objek-objek mistik dan bersifat kultus ini (sebagai contoh Spear of Destiny, Ark of Covenant,The True Cross,Holy Grail,Hajar Aswad dll).

Satu lagi pertubuhan yang menjadi 'front' kepada Yahudi adalah FREEMASON yang terang-terang mengambil ajaran Kabbalah sebagai tunjang pergerakannya.Dari Freemason bercambah lagi berpuluh-puluh pergerakan malah tidak mustahil beratus-ratus lagi pergerakan dibelakangnya dan juga 'puppet man' yang mengawal semua pergerakan Yahudi ini.ANDA NAMPAK SEKARANG APA YANG INGIN DISAMPAIKAN OLEH ALQURAN?

Golongan Yahudi pula terbahagi kepada dua.Satu adalah Yahudi Ortodoks yang kepercayaannya menghampiri ketulenan ajaran Nabi Musa dan Taurat serta golongan Yahudi yang tidak bersetuju dengan Zionis.Golongan ini dipercayai adalah minoriti dan terpinggir.Golongan yang kedua adalah Yahudi-Kabbalah yang berpegangkan ajaran Taurat yang diselewengkan,juga kitab Talmud iaitu kitab mistik sesat tulisan para rabbi Yahudi dan ajaran pagan.Golongan ini juga bergabung dengan Yahudi Khazar,iaitu bangsa Khazar yang menduduki kawasan Asia Tengah yang menganut agama Yahudi dan Yahudi Ashkenazi iaitu satu puak Yahudi yang umum diketahui berbahaya dan menjadi pengikut setia Dajal Laknatullah.INILAH DIA BAHAGIAN YAHUDI YANG DIBERITAHU OLEH ALQURAN.

Golongan yang kedua disebut di dalam AlQuran adalah Nasrani.Nasrani yang dimaksudkan itu adalah komplot Vatikan-Jesuit.Kumpulan ini memegang posisi penting dalam dunia Kristian khasnya aliran Katolik.Vatikan sebagaimana yang diketahui adalah pusat pemerintahan Paus,iaitu ketua umum Gereja Roman Katolik.Pejabatnya adalah St. Peter Basillica, bekas kuil pagan zaman Rom yang diubahsuai.Sebab itu di dalamnya penuh dengan berhala-berhala Rom di mana ketika itu Emperor Constatine masih sayangkan dewa-dewi Romnya walaupun telah dibaptiskan.Dari sini ajaran Nabi Isa yang dibawakan oleh golongan Nasrani terawal telah bercampur-aduk dengan doktrin pagan sesuai dengan selera Constatine tanpa banyak dibantah oleh pendeta Kristian kerana takutkan kezaliman Emperor Rom yang diketahui umum mempunyai sejarah panjang menyeksa dan membunuh orang-orang Kristian awal.Ditambah pula dengan penyelewengan demi penyelewengan yang dilakukan oleh pendeta-pendeta Kristian yang mengubah Injil sesuka hati dengan contoh yang paling popular adalah 'kerja-kerja' yang dilakukan oleh Paul (Surat-surat Paul) si Yahudi yang pada awalnya dikatakan antara orang yang suka menyeksa orang Kristian kemudiannya masuk agama tersebut.Jadi benarlah bayangan AlQuran yang mengatakan orang-orang Nasrani adalah kaum yang sesat.Dalam Kristian juga wujud sistem dualisme;Pope dan Black Pope,Christ dan Antichrist,Madonna dan Black Madonna.Kristian juga terpecah-pecah kepada pelbagai aliran seperti Protestant,Quaker,Evangelist,Adventist,Mormon dan bermacam lagi.Di dalam sistem kependetaan Kristian juga berpecah-pecah kepada pelbagai aliran pendeta seperti Benedictine,Fransiscan dan Dominican.Di antara aliran-aliran kepaderian itu terdapat satu aliran yang agresif dan yang paling terahsia serta licik iaitu aliran Society of Jesus atau dikenali sebagai Jesuit.DISINI KITA DAPAT MELIHAT BETAPA SESATNYA ORANG-ORANG NASRANI.

Jesuit inilah yang membayangi Vatikan terhadap semua kerja-kerja kotor mereka.Jesuit terdiri daripada golongan Christian Zionist,iaitu orang Kristian yang mengambil sebahagian ajaran Kabbalah dan mistik sesat bercampur kepercayaan pagan tertentu (yang paling popular adalah dewa-dewi Sumeria dan Babilon Kuno,juga termasuk Yunani dan Rom) sebagai panduan hidup mereka.Mereka mengamalkan sihir dan percaya kepada pelbagai mitos dan dongeng mengenai asal-usul kejadian makhluk dan kehidupan Iblis.

Jesuit adalah satu daripada cabang organisasi Dajal Laknatullah,bertujuan untuk mengekalkan hala tuju Vatikan sebagai kakitangannya,dan supaya golongan Kristian leka dengan ajaran Kristian yang dicampurkan dengan ajaran pagan dan mistik sesat.Dajal Laknatullah bimbang jika kaum Kristian sedar kepada ajaran asal Nabi Isa dan kitab Injil.ANDA SUDAH NAMPAK SEBAHAGIAN PERANCANGAN MUSUH-MUSUH ALLAH INI?

Dajal Laknatullah mengawal kedua-dua elemen ini;Yahudi dan Nasrani (Illuminati adalah contoh yang popular tetapi muslihat Dajal terlalu licik;mungkin ada 'hidden organization' yang lain).Kedua-duanya mempengaruhi di antara satu sama lain dan pada masa lain yang difikirkan sesuai,keduanya akan dilagakan untuk kepentingan Dajal dan kuncu-kuncunya walaupun mengorbankan pengikut-pengikut mereka sendiri yang dungu dan menjadi 'patsies' kepada perancangan licik Dajal (rujuk WWI & WW2 dan 911).BETAPA HEBATNYA PERANCANGAN DAJAL,SEBAB ITU SETIAP NABI DAN RASUL YANG DIUTUSKAN TUHAN ADA MENGINGATKAN KEPADA UMAT YANG DIUTUSKAN TENTANG BAHAYA FITNAH DAJAL INI.

SOALANNYA SEKARANG,APA TUJUAN DAJAL BERBUAT BEGITU?

Jawapannya ialah...

UNTUK MENJADI TUHAN YANG TERTINGGI...SEPERTI KATA-KATA FIRAUN "AKULAH TUHAN YANG TERTINGGI"

Dajal Laknatullah sememangnya telah lama menyimpan hasrat untuk menjadi 'dewaraja' yang mutlak di muka bumi ini.Tambahan pula setelah dibodek dan digalakkan oleh Iblis selaku 'Ayah' dan mentornya.Dajal tidak tahu dia ditipu oleh Iblis.DISINI KITA NAMPAK SIAPA AKHIRNYA YANG AKAN TERTIPU KEMUDIAN.Dajal Laknatullah akan mengetahui rahsia sebenar dan segala-galanya apabila bertanyakan hal itu kepada Iblis Laknatullah pada Perhimpunan Mimbar Iblis di dalam Neraka nanti.

Ini adalah Jigsclue yang menjadi KATAKUNCI (password) kepada Dua Rahsia Sulit Terbesar.JANGAN PANDANG REMEH KEPADANYA.

“Mereka ingin supaya kamu menjadi kafir sebagaimana mereka telah menjadi kafir, lalu kamu menjadi sama (dengan mereka). (An-Nisa’: 89).

“Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepada kamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: "Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang benar)". Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemauan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu.” (Al-Baqarah: 120).

2 comments:

  1. Assalamaulaikum..

    Syukur atas hadrat Illahi, serta selawat dan salam atas junjungan Nabi Allah Muhammad(s.a.w) dan para Sahabat2nya..

    Sesungguhnya kepayahan didalam kehidupan yg amat dirasai adalah kekuatan dalam melawan hawa nafsu didlam diri sendiri..

    Ajarilah kami semua bagaimana mahu menundukkan nafsu2 keduniaan ini(nafsu yg sudah diperngkap oleh kafir lakhnatullah sejak beratus2 tahu yg dulu).

    Kita diajar supaya menjadi maju dan semuanya perlu baru dan bergaya, ilmu yg diberi hanya akan menjauhkan diri dari Allah(s.w.t), sungguh bingung hidup didunia ini, segala telah dimiliki dari kediaman, kenderaan, pakaian ada saja keinginan yg tidak puas2 masih lagi mahu yg lebih dan lebih.

    kehidupan yg membingungkan ini banyak menjerumuskan manusia dalam kemungkaran terhadap perintah2 Illahi, kesukaran dalam diri menjadi2 bila terjerumus dalam sistem riba(bila kita menolak sistem ini, masyarakat sekeliling akan mengatakan kita jumud dan ketinggalan).

    Hidup adalah bermasyarakat tetapi bila masyarakat sudah terdidik dgn sistem sikular ini sukar bukan utk kita kekal didalamnya dan sukar utk keluar darinya... inilah yg membingungkan.

    ReplyDelete
  2. salam....kalau diikutkan seperti tiada lagi wang yang halal....iaitu pndapatan yg halal....semuanya riba....lagi2 semuanya dikawal oleh bank dunia(israel)...duit semuanya kertas dan nombor yg dikawal oleh mereka....
    ...krana kita menolak sistem yg diajar oleh nabi...

    ReplyDelete